De scholen en het bestuur van Obase worden ondersteund door de medewerkers van het bestuursbureau. Denk daarbij bijvoorbeeld aan overkoepelende administratie en financiën, huisvesting, schoolbrede ICT-oplossingen en Personeel & Organisatie. Ook kwaliteitszorg is onderdeel van de werkzaamheden. De medewerkers van het bestuursbureau monitoren en signaleren de kwaliteit van de scholen, regelen (bij)scholing voor leerkrachten en bereiden de school voor op inspectie-onderzoeken.
Het bestuursbureau is geopend van maandag t/m donderdag van 8.00 tot 17.00 uur en op vrijdagochtend tot 12.00 uur.
Telefoon: 0111-418888
Bezoekadres: Industrieweg 32, Zierikzee
Postadres: Postbus 91, 4300 AB Zierikzee
Het bestuursbureau kan GEEN antwoord geven op vragen van ouders/verzorgers. Voor vragen dient u contact op te nemen met de directeur van uw (beoogde) basisschool.
De medewerkers van het bestuursbureau
Janet ’t Mannetje, coördinator financiën
Pauline Tramper-Brand, managementassistente
Christine Muller, financieel administratief medewerkster
Petra Kostense, coördinator Personeelszaken
Ben Blok, coördinator huisvesting/ICT
Petra Kotvis, coördinator Kwaliteitszorg
Monique Geluk, coördinator Kwaliteitszorg
Ingrid Boer, NVO Orthopedagoog